mandag 16. januar 2012

Julestemning på etterskudd

Julebilder føles meir stemningsfullt og koseligere før jul- men då rekk man ikkje alltid å få vist dei fram. Derfor deler vi heller eit lite knippe no.

- Det er alltid koselig å finne fram blå/rød-nisse tallerknene og koppen. Eg kjøpte to av denne typen for ein del år sidan- då eg berre hadde to barn. Så no blir dei brukt av dei minste familiemedlemmane.
- Gutten min er kreativ og kan komme med mange ideer. Før jul laga han juletre av klinkekuler... Og i toppen måtte det sjølvsagt vere ei stjerne (penn).
- Tidligare år har eg alltid hjulpe ungane litt med pepperkakehus-pyntinga. I år fekk dei frie tøyler- og det var stor stas.
- Juledukka vår er like artig (spesielt for dei minste) å ta fram kvart år. Den lager musikk og danser.

Julepynt fra Walt Disney World

1 kommentar:

  1. Julestemning ja! Så fine bilder! Gleder meg til neste jul:)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)