tirsdag 4. juni 2019

Konfirmantkort til jenter


Tidligare i år nevnte eg på Facebook at eg kunne lage konfirmasjonskort dersom nokon ønska det, og eg såg for meg at eg kanskje kom til å få ei bestilling på 3-4 stk. Konfirmasjonstida nærma seg og det var like kjekt kvar gong nokon sendte meg ei melding om at dei ville bestille kort. Til sammen så fekk eg bestillinger på det tidobbelte av det eg såg for meg (35 kort!) 😃

I år er året der eg ønsker å utfordre meg, lære meg nye teknikker og øve opp fantasien- og dette fekk eg komme godt i gang med takka vere alle bestillingene 😊

Her er nokre av jentekorta eg laga :

Eg laga eigne «stickpins» til dette, og har kjøpt inn perler og nåler så eg kan lage enda fleire.




Eg ønska å lage nokre kort med Sunnfjordbunad, og då måtte eg lage mine eigne bilder. Motiva er jentene mine, og så har eg redigert bildene litt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)