torsdag 13. april 2017

Treng du tips og ideer til kva du kan gjere med bilda dine?

Lik gjerne Facebooksida mi "Linda Veberg Søgnen Studio". 
Min lidenskap er å ta vare på familiehistorie gjennom bilder og tekst, og eg ønsker å dele inspirasjon og ideer på denne sida- og kjem nok derfor til å bruke denne litt meir aktivt enn bloggen.

Manga av oss tar fleire bilder no enn tidligare, men kva bilder er kjekke å ha og kva kan man gjere med desse? Eg håper å kunne komme med tips som kan komme deg og familien din til nytte på denne sida. Og eg kjem også til å dele tanker om det å ha det bra med seg sjølv, mine og ungenes kreative sysler, og gi eit lite innblikk i kva eg held på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)