torsdag 23. juni 2016

Barnas planer for sommeren

Så var det den tida på året igjen. Tida som skulebarna gjerne ser fram mot i lang tid, og når den endelig kjem så blir dagene roligere.... Dei første dagane er dei gjerne litt rastløse, og veit ikkje heilt kva dei skal finne på. Men så kjem dei raskt inn i det og dei neste sommervekene flyr avsted.

Men for å kanskje få litt meir ut av ferien, og for å ha ei ideliste å sjå på når dagene kan bli kjedelige (og Ipaden eller mobilen alt for ofte blir tatt fram) så laga eg ei Sommerliste til mine eldste i dag. Eg printa ut ei til kvar, og to er allerede fylt ut.

Lista laga eg ganske raskt i Word, så det er mulig at eg kjem på fleire punkt til neste års sommerliste etterkvart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)