tirsdag 13. januar 2015

Project Life: Vi baker til jul

Det å bake til jul er ein del av adventskosen. Ungane elsker å vere med, og etterkvart som dei har blitt eldre har dei bidratt meir og meir. Dei har alltid elska å stanse ut pepperkaker, kakemenn o.l. og ikkje minst å pynte det dei lager, og i fjor baka også dei eldste eit par sorter på eiga hand.

Når pepperkakehuset skal pyntast er alle ungane med. Tidligare var det eg som sprøyta på melisglasuren, mens ungane pynta og smakte. Men dei siste åra er det eldstejenta som har tatt over jobben min, og så har dei alle vore med og pynta.

På denne sida har eg brukt mønsterark, diecuts, ein jule-tag og det fine pepperkake-stempelet fra Magnolia. Eg skriv ofte dato på bilda mine, og på nokre skriv eg tekster også. Eg liker å sette sammen bilder i Photoscape (pc) eller PicStitch (app) før framkalling for å få med fleire bilder på ei side.


Dette innlegget har eg tidligare publisert i bloggen Project Life i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)