onsdag 5. juni 2013

Ferialbum 2012- del 4 (project life)

Her er bla. eit skjermbilde fra iphonen med værmelding fra dei ulike plassane vi besøkte iløpet av ferien.

Bilder av skilt, vei og landskap...


Eit besøk i Geirangerfjorden. Det svarte kameraet stansa eg ut med silhouetten og limte det på eit 10x15 cm mønsterark.

Klistermerker på eit 10x15 cm kort, og bilde av jentene som studerer veien vidare. Artig å ha med sånne reiseruter i albumet.

Eit 10x15 cm mønsterark med klistermerker, og bilde av ein av ungenes nintendo ds. Dei spelte fleire småspel i lag ved å bruke kvar sine nintendoer.

"Familiebildet" har eg laga i word med ikon eg fann på nettet. Nederst er eit 10x15 cm bilde med fire mindre bilder på- der ungane speler nintendo ilag.

Bilder og pyntekort

Vi stoppa hos nokre kjente og fekk plukke med oss masse bringebær heim. Dei to øverste bilda er 10x15 cm store og med 6 mindre instagram-bilder på kvart (lager desse i photoscape).

Dette var fjorårets ferie. Eg planlegger å gjere det samme med bildene fra årets ferie. Eg tar med meg ein del kort som eg kan skrive på, og skal prøve å gjere unna mest mulig redigering på iphonen som eg har med meg. Det letter arbeidet om eg setter sammen bildene og redigerer dei med ein gong... istedet for å ordne på alle når vi er komt heim og skal framkalle dei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)