mandag 1. februar 2016

Om barneboka "Jakten på Nordlyset"

For nokre år sidan var eg så heldig å få skrive om barneboka "Trolljakten" og teste ut appen som høyrte til. Denne kan du lese om hos Foreldremanualen som eg gjesteblogga for den gongen: Bokanmeldelse Trolljakten bok og app

No har Cecilie skreve ei ny bok om Troll Olav. Den heiter "Jakten på Nordlyset" og eg har fått eit eksemplar av denne.

Boka handler om Julie og Troll Olav som leiter etter det forsvunnede Nordlyset. Dei tar Hurtigruta eit stykke på veien og der møter dei ein liten samegutt og ei japansk jente som blir med dei på reisa til Nordkapp.

Lesestund med minstejenta på 4 år. Vi likte boka godt. Ho likte å høyre på eventyret og sjå på dei fine bildene. 

Eg har i fleire år sett etter norske og barnevennlige trollbøker i suvenirbutikkene, derfor var det veldig kjekt å få boka om Troll Olav for nokre år sidan - og no denne nye om Nordlyset. Trolla er jo eit symbol på Norge. Dei små høyrer gjerne fortellinger om skumle troll, men i denne boka får vi lese om eit koselig og barnevennlig troll.
Eg liker at mine små får lære meir om den norske kulturen i denne boka... bla. litt om troll, om samer, om Nord-Norge og Nordlyset. Sidan vi bur på vestlandet er det mykje dei små ikkje veit om det som skjer lenger nord i landet vårt.

Eg liker også at på nokre av sidene står det spørsmål som engasjerer og får dei små til å måtte tenke seg litt om og bli meir bevisst på eigne tanker og følelser.


Boka tar opp tema som gjensynsglede, vennskap, reise, matkultur, kveldsstell, drømmer, samisk kultur, natur og miljøvern. 

Her er ei oversikt over kor man kan få kjøpt bøkene om Troll Olav: Cessa Publishing
Facebooksida til Troll Olav: Troll Olav


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)