søndag 14. november 2010

Fleire julekort med Magnolia-stempler

Enda litt fleire julekort som eg har laga tidligare år. På dette kortet har eg brukte Magnolia-huset og ei Magnolia- jente med lykt. I vinduet på huset har eg limt inn blondebånd.

Gutt med lussekatt og rødt hus.

Denne figuren er enkel å fargelegge. Kun litt grått og blått i kantane, og røde hjerter.
Detaljer: Stjernebånd og stjernefigurer. Blomst med rød hjertebling i midten. Tegna sikk-sakk kant og julenisse poststempel.


Sjølve kortet er Bazzill-bling kartong. Og bak stempelmotivet har eg brukt eit ark som eg har embossa i cuttlebug. Ellers har eg brukt litt stempler og diecuts.

Eit søtt Magnolia-par med lykter.

Dette stempelet liker eg så godt, jenta med pepperkaker. Eg har også brukt peis-stempel og eit rundt "God jul" stempel, i tillegg til pynt som blondebånd og hjertebling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)